IKASLEEN ORIENTAZIOA: GURASOENTZAT AURKEZPEN SAIOA

Ikasturte honetako orientazio egitasmoari jarraipena emanez,  DBH4 eta DBHOko ikasleen gurasoentzat IMH Elgoibarko eskolakoak  saio berezia emango dute datorren urtarrilaren 23an erabilera anitzeko gelan arratsaldeko 18:30ean.

Orientazio departamentua

JERTSEAK SALGAI! (BATXILERGOKOEN IKASBIDAIRAKO)

DBHO1ekoek jertseak atera dituzte ikasbidaiarako dirua lortzeko.Hainbat koloretako jertseak izango dituzue.

ANIMATU EROSTERA!

OHARRAK:

Ø  Eskaera orriak idazkaritzan egongo dira.
               Ø  Jertseak probatu nahi izanez gero idazkaritzan dituzue.
               Ø  Urtarrilak 26, ostirala, izango da azken eguna eskaera egiteko.
               Ø  DBH eta DBHOkoek ez egin eskaera bi aldiz.
               Ø  Ordainketa jertseak iristean egingo da.

DANBOR HOTSAK

Hasi gara datorren asteko danborrada prestatzen. Beti bezala ikasleek soinean eraman behar dutena zehaztuta dago."Irakurri gehiago" atala klikatu eta hor dituzu mailaz mailako xehetasunak.

IKASLEEN ORIENTAZIOAREKIN KONPROMETITUTA

Ikasturte honetako orientazio egitasmoaren barruan,  DBH-4 eta DBHO-2ko ikasleentzak IMH Elgoibarko eskolakoak  izango ditugu ikastolan erdi mailako, goi mailako eta ingenieritza dualeko informazio saioak eskaintzeko. Gaur izan da lehen saioa eta urtarrilaren 16an jarraituko dute.

Orientazio departamentua

SAHARAR HERRIRAKO JANARI eta MOTXILA BILKETA

Khamar, Azpeitiko Saharar Herriaren aldeko Elkartekoek martxan jarri dute aurtengo kanpaina (azken zortzi urteetan egin bezala). Saharar herriari eta sahararrei elkartasuna adierazi nahi da, hango egoera salatu eta sentsibilizatzea helburu.

Kanpaina hau, urtarrilaren 15tik 19ra bitartean izango da  ikastolan (BM eta Eroskin urtarrilaren 13an) eta hona ekar daitezkeen gaiak Ikastolako sarreran izango den gunera: ARROZA,  LEKALEAK ( lentejak, babak…),  ATUNA eta SARDINAK LATAN,  AZUKREA, KONPRESAK

Eta aurten, iaz bezala: MOTXILAK (etxean bazterrera utzita izan ditzakegun motxilak)

IKASTOLAKO LOTERIA: jokatutakoa bueltan!!

Ikastolako loteriak (19768) saria lortu du, jokatutakoa jaso ahal izango da.

EUSKADIKO KUTXAko bulegoetan egin daiteke.

Azken eguna: martxoaren 22a

Orriak