Lehen Hezkuntzako ikasleak xake ikastaro berritzailean murgildu dira

2024-10-17

Lehen Hezkuntzako 3. mailatik 6. mailara bitarteko ikasleek erantzukizun-zentzua, erabakiak hartzeko gaitasuna eta arazoak konpontzeko trebetasunak lantzeko aukera izango dute hamabost aste iraungo duen xake ikastaro berritzailean parte hartuz.

Ikastaro honen bidez, xakea kirol eta hezkuntza-tresna paregabe bezala aurkezten da, haur eta nerabeen pentsamendu estrategikoa eta planifikazio gaitasuna garatzeko bide gisa.

Lehen aste honetan ikasleek xakearen oinarriak ezagutzen hasi dira, jokoaren arauak eta piezen mugimenduak barneratuz. Aurrera begira, estrategia sinpleak eta planifikazio trebetasunak lantzen joango dira, ikasitakoa praktikan jarriz. Helburua ez da soilik xakearen inguruko ezagutzak eskuratzea, baizik eta ikasleen eguneroko bizitzan aplikagarriak diren balio eta gaitasunak garatzea.

Xakearen bitartez, ikasleek erabakiak hartzeko gaitasuna hobetzen dute, baita pazientzia eta aurkariaren ikuspegia ulertzeko gaitasuna ere. Gainera, ikastaro honek errespetua, diziplina eta talde-lana sustatzen ditu, xakeak duen gaitasun pedagogiko handia baliatuz.

Hamabost asteko ikastaro honek ikasleen konpromiso eta motibazioa bultzatuko ditu, eta haien gaitasun kognitiboak areagotuko. Horrela, xakea ikasgeletan txertatzeak etorkizunean ikasleen garapen osoari mesede egingo diola espero da.