Ekoetxea: garbiketa-jardunaldia Ingurumenaren Munduko Egunean (ekainak 8)

6 ekaina , 2024 | Oharrak

Dakizuen bezala, larunbat honetan, ekainak 8an, Ingurumenaren Munduko  Egunaren harira, Azpeitiko Ekoetxeatik, Udalarekin elkarlanean, garbiketa-jardunaldi bat egingo dugu Landeta auzoko industrialdean, herritar guztiei eta hainbat herriko eragileei zuzenduta.

Bat egin eta ekintzara pasatzeko unea da. Zeren zain zaude?

Egun horretarako prestatutako egitaraua ondorengoa da:

10:00etatik 10:30era. Ongietorria, akreditazioak eta ekipazioa (zabor-poltsak eta eskularruak) SARRALLE AURREAN BILDUKO GARA.
10:30etik 10:45era. Antolatzaileen sarrera
10:45etik 11:45era Garbiketa kolektiboa egitea
11:45etik 12:00etara. Bildutako hondakin kiloen kontaketa eta taldeko argazkia photocall-ean.
12:00etan. Hamaiketakoa

Zure esperientzia perfektua izan dadin, aholku batzuk emango dizkizugu:

• Ekarri arropa erosoa (galtza luzeak: sasiak dituen gunea) eta mendiko oinetakoak.
• Ez ahaztu ura (saihestu, ahal den neurrian, plastikozko ontziak).
• Janari arina ekar dezakezu (plastikozko bilgarriak saihestu), baina, amaitzean, bazkaria egongo da.
• Gogoan izan eguzki-babesa, txapela, eguzkitako betaurrekoak.
• Eskularruak eta zabor-poltsak antolatzaileek emango dituzte.
Ez ahaztu ikusten duzun edozein hondakin jasotzea eta, ondoren, dagokion edukiontzian uztea.

Zure zain gaude! EMAN IZENA ONDORENGO ESTEKAN.