Albisteak

Errigorak, aurtengo otarren kanpaina modu berezian aurkezten du.

Otarrak lagunduta datoz. Eskatu zurea Idazkaritzan urriaren 26tik azaroaren 12ra bitartean !!!

Euskal Herriko Ikastolen aldeko TANTA zozketa izan da (2020ko urriaren 21ean).

Zenbaki saritua 43.939 izan da. Hilabeteko epean azaltzen ez bada, ordezkoa ere badago:  17.203

Gehiago, gehiagorekin eta gehiagotan!!! Hori da Euskaldiaren 2.edizioko oihua. Azaroaren 20tik abenduaren 4ra bitartean izango dugun aurtego zita berrikuntza interesgarriz osatua datorkigu. Anima zaitezte eta anima ingurukoak parte hartzera. www.euskaraldia.eus.

Eskolaz kanpoko ekintzak, neurri batean bada ere, martxan jartzeko moduan gara. Eskola Kirola, urriaren 19an abiatuko da eta hainbat tailer ere bai. Jarraitu irakurtzen

Pandemiak eragindako sei hilabeteko parentesiaren ostean, pasa den astean egin zen Kanbon lehenbiziko prestaketa bilera. Hurrengo hamarraldian ikastolok egin beharreko urratsak aztertu eta erabakiak hartuko dira VII. batzarrean.

Egun hau ospatzearen helburua, munduko Hezkuntza Premia Berezi (HPB) ohikoenean gizartea sentikortzea da.  Dislexia irakurketa-idazketari eragiten dion ikasteko zailtasuna da eta munduko biztanleriaren %10 ingururi eragiten dio.

Gipuzkoako Ikastolek hartu zuten lekukoa igandean , “arduraz eta erantzukizunez”, Gipuzkoako Ikastolek “baldintzei egokitutako Kilometroak” egiten jarraituko dutelako. Aurten, eredu berriaren baitan ernaldu den pinpilinpauxak herriz herri jarraituko duelako. Jarraitu irakurtzen.

Aisiola Begirale Eskolak ISO 9001 ziurtagiria lortu du bere kudeaketa sistemagatik. Aenor erakundearen aitortza hau urrats garrantzitsua da eskolaren ospe onerako, besteak beste gure egiteko moduaren profesionaltasuna bermatzen duelako.

Aurreko ikasturtean, ELKARMAKER proiektuaren baitan,  gure ikastolako LH3 eta DBH3 ko ikasleak sortu eta garatutako proiektuetako baten prototipoa, gauzatua ikusi dugu.Hori dela eta, STEAM Euskadi zigiluaren aitorpena ere jaso dugu.

Zorionak kide guztiei, eta animo aurten lekukoa hartu dutenei!

Agurainen ospatutako ekitaldian, "Pandemiaren ikasturtea" aurrera ateratzeko behar besteko baliabideak eskatu dituzte ikastolek. Irakurri gehiago.

Aste honetan GOGORARAZI nahi da MUGIKORTASUNAREN ASTEA lantzen dela. Autoek sortzen duten kutsadura gutxitzeko asmoz egin ditzakegun ekintzak gogoratzeko astea da. Ikastolara autoekin etortzean sortzen dugun kutsadura eta sortzen diren auto iladak ekiditeko...

ETOR ZAITEZ OINEZ EDO BIZIKLETAZ!!!!!

2019/2020 ikasturte bukaera honetan ondorengo mezua helarazi nahi zaizue Ikastolako Artezkaritza Batzordetik ikastolakide guztioi. Ikusi bideoa

Orriak