Albisteak

Honakoa, ikasturte amaieran, Euskal Herriko Ikastolen Elkarteak bidalitako adierazpena da, Hezkuntza Sailarekin izandako harremanari eta ibilbideari dagokiona.

TANTA txartelen 64.366 zenbakiari egokitu zaio 60.000 euroren saria. Pasaia-Lezo Lizeoa ikastolak banatutakoa da eta jabeak hilabete bateko epea izango du.

Mª Paz Belamendia, Begoña Amubieta eta Aroa Etxaniz elkarrizketatu ditugu, gure ikastolako garraio zerbitzuko zaintzaileak.

Alaitz Badiola elkarrizketatu dugu, Eskola Kirola ekimeneko gure ikastolako arduraduna.

Iraurgi Berritzenek martxan jarritako Gerolan izeneko sentsibilizazio programan parte hartu dute gure ikasle batzuek.

Pasa den astean, LH4ko ikasleek herriko eraikin zaharrenen inguruko dokumentala aurkeztu zuten ikastolan.

Miren Rosek, haurren eta pantailen arteko harremanaren inguruan hausnartzeko, HH3tik LH6rako gurasoentzako tailerrak emango ditu datozen asteetan ikastolan.

Atzo ikastolako DBH4eko eta DBHO1eko ikasleak Soreasu Antzokian izan ziren errepideko segurtasunaren inguruko hitzaldian.

Atzo LH4 eta 5eko ikasleek eta gurasoek sare sozialen eta Internetaren erabilpenaren inguruko formakuntza jaso zuten Ertzaintzaren eskutik.

22. Korrikaren ekitaldia heldu da gure herrira ere, beraz, euskararen alde korrika egiteko unea iritsi da. Argazki bilduma hemen.

DBH2ko gure ikasleak Dapa proiektuak eskainitako ikus-entzunezko hiru pieza izan dira ikusten Soreasu antzokian.

Enjoy English 2022, HH 5etik LH 6rako ingeles udalekuan izen-ematea martxan da apirilaren 30era bitartean.

Horretarako sakatu HEMEN.

Orriak