Albisteak

Orientazio plangintzarekin jarraituz, urtarrilaren 7an DBHO 2ko ikasleekin GEROLAN proiektuan murgildu ginen. Iraurgi Berritzenekoak bertaratu ziren Ikastolara.

2022-2023 ikasturterako aurrematrikulazio epea irekitzera doan honetan, gure ikastola zuzenean ezagutzeko aukera izango du hurbltzen den edonork. Bihar asteazkena, urtarrilak 12, arratsaldeko 17:15-19:00 bitartean irakasleak prest izango dira etapa desberdinen berri emateko.

Gaur zozketatu da DBHO 1eko ikasleen otarra. Zenbaki sariatua: 2761, eta ordezko zenbakiak: 668 (lehen ordezkoa) eta 2103 (bigarren ordezkoa) izan dira. Zenbaki saritua duenak deitu dezala ikastolara edo mezu bat idatzi ikasberri@azpeitikoikastola.eus helbidera.

Olentzerok ez du aurtengoan ere hutsik egin ikastolako bisitara. Aurtengoan gainera Mari Domingik lagunduta etorri da. Guk ere pozik hartu dugu gurean dantza eta abesti ederrekin. Ikusi argazki eta bideoak.

Gaur zozketatu da DBH 2 eta DBH 4ko ikasleek osatutako otarra bikaina. Zenbaki sariatua: 2413, eta ordezko zenbakia: 1568 izan dira. Boleto irabazlearen jabeak deitu dezala ikastolara edo mezu bat idatzi ikasberri@azpeitikoikastola.eus helbidera.

LH 4ko ikasleek Azpeitiko San Martin egoitzako lagunei eskutitzak eraman dizkiete harremana tinko mantenduz.

Ikastolaren Ingurumen Proiektuaren barruan, urteroko usadioa jarraituz, zelai garbiketan aritu dira gaur goizean DBH 2koak.

Gaur Euskararen Nazioarteko Egunaren harira, "Euskara. Ospeletik eguterara. Hizkuntza-zapalkuntzaren memoria (Euskal Memoria)" izeneko erakusketa ibiltaria iritsi da gure Ikastolara. Datorren astean zehar ikusgai izango da guztiontzat zabalik Ikastolan.

Gaur, Ikastolen Eguna eta Euskararen Nazioarteko Eguna da. Egitarau xumea baina hunkigarria prestatu dugu: pregoia eta DBHO 2ko ikasleen bertsoaz hasi eguna eta jarraitu ere festa giroan egin dugu.

Atzo, Emakumeen kontrako indarkeriaren aurkako nazioarteko egunaren harira, hainbat keinu egin ziren hausnarketa eta sensibilizazioaren inguruan.

Elkartasun Ikastolek 900.000 euro banatu dituzte Ikastolen zortzi proiekturi laguntzeko. Guztira, 929.824 euro banatu dituzte zortzi eskari horien artean. Informazio gehiago

Martxan da Ikastolaren barne beka sistema. Aurten berrikuntzekin. Dokumentazioa aurkezteko epea abenduaren 10a da.

Orriak