Albisteak

Aurten, urriaren 3 egunaz harago doan eskaintza plazaratu dute Beasain, Lazkao eta Ordiziako Andramendi, San Benito  eta  Jakintza ikastolek Kilometroak 21 jairako. 'Batera, bagara, bat gara' lelopean antolatuta, ezberdina baina betiko helburuei atxikia izango festa.

Udan egindako lanek eman dute bere fruitua. Jada estreinatu ditugu ikastolan psikomotrizitate eta teknologia gela berriak. Gogotsu agertu dira ikasle eta irakasleak. Gelen bereizketak egiteko jarri diren ateak ere bikain gelditu dira LHko pasiloan. Ikusi argazkiak.

Ikasturte berria berrikuntzekin dator ikastolara. Zuzendaritza ereduaren aldaketa da horietako bat. Hemendik aurrera hiru irakasleko taldeak osatuko du zuzendaritza. HHko Zuzendaria Miren Lazkano izango da, LHko zuzendaria Mari Azkue eta DBH-DBHOko zuzendaria Joanes Otamendi.

Bideo bikaina grabatuz agurtu genituen, aurtengoz, ikastolako udalekuak. Ikusi bideoa.

Otsailean aurkeztutako Endekalogoa oinarri hartuta, ikastolak lanean ari gara biharko Euskal Hezkuntza Sistemarako proposamenaren inguruan. Endekalogo horretan zehazten dugu guretzat ezinbestekoa den ideia bat: euskal hezkuntza sistema batek Euskal Herria bere osotasunean hartu behar duela. Gai hori hartuta, iritzi artikulu bat argitaratu du Koldo Tellitu Ikastolen Elkarteko lehendakariak. Hemen irakurri dezakezue.

Aurten ere izan du bere eguna San Fermin festak ikastolako udalekuetan. Lepoan zapi gorria jantzita lasterka, susto eta dantza ugari izan da goizean zehar.

Ikastolako antzerki tailerreko sei taldeek Azpeitiko Soreasu Antzokian eskainitako emanaldiarekin eman zioten ikasturteari amaiera larunbatean.

Erantzun bikaina izan du aurten ere auzolanerako egin den deialdiak. Asteazken goiz eta arratsaldez eginiko lanek emaitza ezin hobea izan dute eta Olatzen egin beharreko lanak guztiz bukatu dira. Eskerrak beraz, parte hartu zenuten irakasle, guraso eta ikasle guztiei. Eskerrak baita , asteazkena bitartean dena prestatzen gogor aritu zineten ikasle eta irakasle guztiei ere. Ikusi argazkiak

Pasa den ikasturteko itxialdi hasieran Azpibatzorde Ekonomikoak kuoten inguruan hartutako konpromezuari jarraiki, EZ OHIKO barne beka deialdia jarri du martxan. Uztailaren 5a bitartean zabalik izango da eskaerak aurkezteko epea.

ESKOLAKO AGENDA 2030 programak antolaturiko Energia aurrezteko ekintza proposamenen lehiaketa martxan jarri zen Ikastolan pasa den asteetan. DBHko ikasleak izan ziren partehartzaileak eta sari ederrak eskuratzeko aukera izan zuten. Hona hemen emaitza batzuk. Eskerrik asko guztioi eta egin dezagun hobetzeko keinua denon artean,  ingurumena zainduz Aurreztu energia!

Urola Bailaran 2009. eta 2010. urteen artean jaiotakoen artean, lehen bi saridunak Ikastolako ikasleak izan dira, Irati Labaka( 1.saria) eta Ekhi Lazkano( 2.saria).Aurten gaia librea izan da eta Internetez bidali behar izan dituzte bertsoak. ZORIONAK biei!

Orriak